Toote tagastamine

Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel).

Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Tallinna Torupilli Selveri pakiautomaati (DPD, Smartpost või Omniva).

  • Kontakt: Kidsbloom.ee
  • Telefon: +3725023830
  • Avalduse fail lae alla siit või küsi: info@kidsbloom.ee. Kui kliendil ei ole võimalik avaldust printida, võib selle käsitsi kirjutada ning pakki lisada.

Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale 14 päeva jooksul arvates kauba kätte saamisest. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata.

Tagastatav toode peab olema uueväärne ja kõik osad originaalpakendites. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt pakendist välja võetud aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid).

Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

Ostukorv
Close Soovikorv
Close Hiljuti vaadatud
Kategooriad