Ostutingimused

Kidsbloom Oรœ, registrikoodiga (edaspidi Teenuse osutaja) ja Klient, kes vormistab kidsbloom.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja vรตi Klient), sรตlmisid kรคesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping) Tรผรผptingimuste alusel. Enne lepingu sรตlmimist, tutvuge Tรผรผptingimustega, mis on all pool. Tรผรผptingimused on Kasutuslepingu lahutamatu osa.

  1. E-POOD

1.1 kidsbloom.ee e-pood (edaspidi e-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete mรผรผk Teenuse kasutajale.
1.2 Kidsbloom on Teenuse osutajale kuuluv registreeritud kaubamรคrk.

  1. รœLDSร„TTED
    2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Vรตlaรตigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest รตigusaktidest ning E-poe Kasutuslepingus kokkulepitust.
    2.2. Teenuse osutajal on รตigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenustesse muudatusi. Sel juhul Teenuse osutaja teavitab Kliente lรคbi teavituse e-poe veebil, mida saab nรคha veebilehe pealehekรผljel.
    2.3. Teenuse osutajal on รตigus รผhepoolselt muuta Kasutuslepingu tรผรผptingimusi. Juhul, kui tรผรผptingimuste muudatused leiavad aset, Teenuse osutaja teavitab sellest klienti lรคbi oma e-poe veebilehte. Teavitust saab nรคha veebilehe pealehekรผljel.
  2. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

3.1 E-poes kuvatavad tooted on tavapรคraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus vรตib muutuda tehniliste probleemide tรตttu lao vรตi E-poe programmides.
3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole vรตimalik tรคita, siis vรตtab E-poe tรถรถtaja kasutajaga รผhendust ning pakub vรคlja vรตimaliku uue tarneaja vรตi toote asendamise samavรครคrse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, vรตi makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 pรคeva jooksul pรคrast tellimuse esitamist.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tรคhendusega ning vรตivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja vรตivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 E-poes pakutavaid tooteid mรผรผakse nii fรผรผsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vรคhemalt 15 aastane.
3.6 Teenuse kasutaja valib vรคlja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse tรคitmiseks nรตutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronposti aadress, kรคttetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel, ettemaksu arve alusel vรตi tรคidab jรคrelmaksu taotluse.
3.7ย Toodete pildid ja kirjeldused on illustreerivad ning ei pruugi vastata tegelikkusele. Tรคpne kirjeldus on ainult toote nimetusel ning mudelil.
3.8 Toodete kirjeldus vรตib puududa vรตi olla ebatรคpne. Juhul, kui kirjeldus puudub vรตi ei ole tรคpne, siis tรคpsemat informatsiooni saab leida tootjate kodulehel.
3.9 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tรตesed andmed, mis on vajalikud tellimuse tรคitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta tรคitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetรคitmise vรตi mistahes sellest tulenevate tagajรคrgede eest.

  1. LEPINGU Sร•LMIMINE JA TELLIMUSE Tร„ITMINE

4.1 Tellimus loetakse kinnitatuks Kliendi poolt siis, kui Klient on tellimuse vormistanud ning saanud automaatvastuse kinnituskirjaga Teenuse osutaja poolt oma e-mailile.
4.2ย Peale tellimuse kinnitamist Klient kohustub teostama makset kas kogu summas รผlekandega arve alusel vรตi pangalingi vahendusel.

4.3 Leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel loetakse sรตlmituks siis, kui tรคidetakse punktides 4.1 ja 4.2 vรคljatoodud tingimused. Juhul, kui tรคidetud ei ole รผks punkt kahest, siis Leping ei loeta sรตlmituks.
4.4 Teenuse osutaja alustab tellimuse tรคitmist alles siis, kui Leping Kliendi ja Teenuse osutaja vahel on sรตlmitud.
4.5 Dokumendiks, mille alusel teostatakse makset, on Kliendile esitatud arve.
4.6 Juhul, kui kaup ei ole veel saadetud Kliendile, Kliendil on รตigus muuta kohaletoimetamise tingimusi. Kui kohaletoimetamise tingimuste muutmine vajab lisakulutusi, siis Klient kannab need ise. Juhul, kui kaup on Kliendile juba saadetud, kohaletoimetamise tingimusi enam muuta ei saa.
4.7 Juhul, kui tellitava toote hind erineb suurel mรครคral turuhinnast, siis on vรตimalik, et see on tehniline probleem. Kui Klient mรคrkab olulist hinnavahet tootel, siis Klient kohustub vรตtma รผhendust Teenuse osutajaga informatsiooni saamiseks.

  1. HINNAD

5.1 Kรตik hinnad e-poes on eurodes ning sisaldavad kรคibemaksu.
5.2 Teenuse osutajal on รตigus igal ajal muuta e-poes olevaid hindasid. Juhul, kui e-poes olevad hinnad muudetakse peale tellimuse kinnitamist ning makse teostamist Kliendi poolt, Teenuse osutaja kohustub tรคitma tellimust selle hinna jรคrgi, mis kehtis tellimuse kinnitamise ja makse teostamise hetkel. Kliendil ei ole รตigust nรตuda hinnavahe hรผvitamist.
5.3 Mรตned makseviisid vรตivad kaasa tuua lisakulutusi komisjoni nรคol. Nรคiteks, see juhtub siis, kui klient teostab makset PayPal kaudu vรตi kasutades teisi makseviise, mis vรตivad ette nรคha komisjonimakset.

  1. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

6.1 Tarneaeg on vรคljatoodud igal konkreetsel tootel. Igal tootel on oma tarneaeg, kuid mitte rohkem kui 30 pรคeva.
6.2 Teenuse kasutajal on รตigus valida kolme erineva kauba kohaletoimetamisviisi vahel. Valik tuleb teha tellimuse vormistamisel.
6.3 Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani Eesti Vabariigi piires.
6.4 Kui Teenuse kasutaja valinud kohaletoimetamise viisiks kulleri, siis toimub kauba kohaletoimetamine kulleriga 1-7 tรถรถpรคeva jooksul. Kรตik saadetised on kindlustatud kliendile รผleandmise hetkeni.
6.5 Teenuse osutaja tรถรถpรคevad on esmaspรคev-reede 10:00-17:00.
6.6 Kui tellimus oli kinnitatud tรถรถpรคeval peale 12:00, siis kรตikide protseduuride arvestus algab jรคrgmisest tรถรถpรคevast.
6.7 Tarneaja arvestus algab peale tรผรผptingimuste punktis 4.3 vรคljatoodud tingimuste tรคitmist (tellimuse kinnitamine ja makse teostamine)
6.8 Juhul, kui Klient soovib osta toodet jรคrelmaksuga, siis tarneaja arvestus algab peale kinnitust jรคrelmaksuga ostmist pakkuva ettevรตtte poolt

6.9 Tellitud kaupade รผleandmine toimub vaid tellimuses mรคrgitud Teenuse kasutajale isikut tรตendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba รผleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.
6.10 Teenuse osutaja ei vastuta vรตimalike tarnimisega seotud viivituste eest, mis on tingitud kullerite sรผรผl. (vรครคramatu jรตud)
6.11 Juhul, kui tootel ei ole vรคljatoodud konkreetne tarneaeg, siis Kliendil on รตigus kรผsida orienteeruvat tarneaega Teenuse osutajalt. Kui tarnaeg ei ole teada ka e-poe personalile, siis on vรตimalik, et tellimus vรตib mitte saabuda. Juhul, kui tellimus ei saabu, siis Teenuse osutaja kohustub tagastama Kliendile kogu makstud summa 14 pรคeva jooksul.

  1. LEPINGUST TAGANEMINE

7.1 Kui Klient soovib tellimuse esitamise jรคrgselt ja enne lepingu osutaja poolset tรคitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest vรตimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@kidsbloom.ee E-maili tuleb mรคrkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupรคev, kontakttelefon, kontonumber).
7.2 Kui taganemisavaldus jรตuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset lepingu tรคitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt tรผรผptingimuste peatรผkile โ€žTaganemisรตigusโ€.
7.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pรคeva jooksul alates lepingust taganemise teate kรคtte saamisest.
7.4 Raha kantakse รผle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

  1. TAGANEMISร•IGUS

8.1 Klient vรตib 14 pรคeva jooksul Teenuse osutajaga sรตlmitud lepingust taganeda pรตhjust seletamata.
8.2 Lepingust taganemiseks Klient saab tรคitma taganemisavaldust, mida on vรตimalik leida jรคrgmisel lingil:ย -link siin.ย Tรคidetud vorm tuleb saata Kliendil e-mailileย info at kidsbloom.ee

Klientย vรตib saata taganemisavalduse vabas vormis ka e-mailile info@kidsbloom.ee.
8.3 Tagastatav toode peab olema puuduseta, tรคiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
8.4 Taganemisรตigus ei laiene avatud รผmbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale. Samuti ei laiene taganemisรตigus kiiresti riknevatele toodetele, mida ei ole vรตimalik edasi mรผรผa nende omaduste tรตttu. Taganemisรตigus ei laiene ka toodetele, mis on tehtud arvestades konkreetseid isiklike vajadusi.
8.5 Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailileย info@kidsbloom.ee
8.6 Taganemisรตigust kasutades Klient peab viivitamatult tagastama Teenuse osutajale soetatud toodet, kuid mitte hiljem kui 14 pรคeva jooksul peale taganemisรตiguse avalduse esitamist.
8.7 Kui klient tagastab kasutatud kauba, on kauplejal รตigus mรครคrata kauba vรครคrtuse vรคhenemine. Kui tarbija ei ole vรครคrtuse vรคhenemisega nรตus, vรตib kaupleja tellida ekspertiisi vรครคrtuse vรคhenemise mรครคramiseks, kuid tegemist on kaupleja kuluga ja selle tasumiseks ei saa tarbijat kohustada.
Aktsepteeritav ei ole olukord, kus tarbija saadab 14-pรคevase taganemisรตiguse raames kauplejale kasutatud kauba ja kaupleja saadab selle koheselt ekspertiisi ning esitab tarbijale ekspertiisitasu arve vastavalt tulemusele. Kui tootel ilmneb tagastamisel kasutusjรคlgi, teavitab kaupleja sellest tarbijat ja mรครคrab vรครคrtuse vรคhenemise. Kui kauplejal puudub pรคdevus vastava hinnangu tegemiseks, on see kaupleja kulu, mitte tarbija.

8.8 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pรคeva pรคrast lepingust taganemise teate saamist.
8.9ย Tagasimakse teeme 14 pรคeva jooksul arvates kliendi poolt lepingu taganemisest.
8.10 Raha kantakse รผle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
8.11 Klient kohustub kandma toote vรตi toodete tagastamisega seotud kulud.
8.12 Taganemisรตigust saavad kasutada tarbijad ehk fรผรผsilised isikud.
8.13 Taganemisรตigus ei kehti juriidiliselt isikute suhtes.

  1. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE

9.1 Klient annab selge ja teadliku nรตusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete tรถรถtlemiseks.
9.2 Tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks Kliendi isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse mรผรผgiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.
9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse vormistamisel.
9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta – isikukood, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tรคnav, maja, korteri number, asula vรตi linn, postiindeks, telefoninumber, aadress, sรผnniaasta, sugu, tarnimise viis, kasutatud makseviis, E-poe tรผรผptingimustega nรตustumine, mรผรผgipakkumiste saatmisega nรตustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud mรคrkused.
9.Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile edastakse kulleriteenust osutavale ettevรตttele.
9.6 Isikuandmete kaitse on tagatud kรตigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
9.7 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kรตrvalistele isikutele.
9.8 Teenuse osutaja jรคtab endale รตiguse edastada Klienti puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik รตigus ning kes tรถรถtleb andmeid seadusega ettenรคhtud kohustuse tรคitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik รตigus ning see toimub Kliendi vรตi muu isiku elu, tervise vรตi vabaduse kaitseks.
9.9 Kliendil on รตigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta vรตi paluda kรตrvaldada oma isikuandmed registrist.
9.10 Klient annab Teenuse osutajale nรตusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
9.11 Teenuse osutajal on รตigus edastada Kliendi andmed firmadele, kes pakkuvad jรคrelmaksuga ostmise teenust.

  1. VASTUTUS

10.1 Teenuse osutajal lasub vastutus toote mรผรผgihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei vรตta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara vรตi informatsiooni kahjustumine, kรคibe vรตi kasumi kaotamine.
10.2 Klient kohustub kasutama E-poe teenust รผksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
10.3 Klient vastutab ise kรตikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesรผsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest pรตhjustatud kulutuste eest.
10.4 Klient vastutab tรคielikult E-poe tรผรผptingimuste vastasest ning seaduse vรตi heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Klientidele vรตi kolmandatele isikutele.

  1. ERIMEELSUSED

11.1 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal vรตimalik pรถรถrduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pรคdevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sรตlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse lรคbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja vรตib pรถรถrduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendavaย platvormi poole.

  1. KASUTAMISTINGIMUSED

12.1 Tรผรผptingimustes vรคljatoodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel mรคrkides linnukesega vastavas aknas โ€žNรตustun E-poe kasutamise tingimustegaโ€, nรตustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud tรผรผptingimustes toodud tingimustega, neist aru saanud ja nรตustub nendega.

  1. GARANTII JA PRETENSIOONIDE ESITAMINE

13.1 Garantiiteenust osutab konkreetse brรคndi autoriseeritud teenindus. Konkreetsete brรคndide teenindust pakkuvad teenindused on saadavad jรคrgmisel lingil:
13.2 Garantiiga seotud kรผsimuste korral Kliendil on รตigus pรถรถrduda Teenuse osutaja poole vรตi otseselt garantiiteenindust pakutava teeninduse poole.
13.3 Tรคpsema informatsiooni, mis on seotud garantiiga, on vรตimalik saada jรคrgmisel lingil:
13.4 Lisaks รตigustele, mis on vรคljatoodud tรผรผptingimustes, Kliendil on olemas รตigus kasutada ka seadusest tulenevaid รตigusi.
13.5 Kliendil (tarbijal) on รตigus esitada pretensioone Teenuse osutajale kรผsimustes, mis on seotud ostetud tootega Teenuse osutaja e-poest, kahe aasta jooksul. Pretensioone tuleb saata e-mailileย info at kidsbloom.ee
13.6 Klient saab esitatud pretensioonile vastuse hiljemalt 15 pรคeva jooksul arvates pretensiooni saamisest.
13.7 Pretensioon koostatakse vabas vormis. Pretensiooni sisu peab sisaldama tรคpse probleemi kirjeldust. Samuti, pretensioonile tuleb lisada ka dokument, mis tรตendab, et Klient on teinud ostu Teenuse osutaja e-poest.
13.8 Juhul, kui Teenuse osutajal tekib kahtlus, et toode, mille suhtes Klient esitas pretensiooni, on defektidega Kliendi enda sรผรผ tรตttu, siis on Teenuse osutajal รตigus mรครคrata sรตltumatu ekspertiis. Esimese 6 kuu jooksul kannab kรตik tรตendamisega seotud kulud kaupleja, sh juhul, kui tootmisdefekti ei tuvastata. รœlejรครคnud 1,5 aasta jooksul on tรตendamiskohustus tarbijal ja tarbija maksab ekspertiisi eest, kui tootmisdefekti ei tuvastata.
13.9ย Tรคpsema kirjelduse pretensiooni esitamise kohta saab leida jรคrgmisel lingil:ย ย www.komisjon.ee
13.10ย Tootjagarantii kaotab kehtivuse, kui:
13.10.1ย kauba eelneval remontimisel on kasutatud tootja poolt mittevolitatud teeninduspunkte;
13.10.2ย kaubal tuvastatakse raske mehaaniline vigastus (nรคiteks korpus on deformeerunud, ekraan muljutud) vรตi vedeliku/niiskuskahjustus;
13.10.3ย mรถรถdunud on garantiiperiood;

Ostukorv
Soovikorv
Hiljuti vaadatud
Kategooriad