Tasuta saatmine alates 49โฌ DPD ja Omniva pakiautomaati
Toote tagastamine
Kliendil on รตigus pรตhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripรคeva jooksul alates kauba kรคttesaamisest (kauba SmartPOSTi vรตi Omniva pakiautomaati saabumise teate kรคttesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel).
Kauba tagastamiseks peab klient tรคitma tagastamise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Tallinna Torupilli Selveri pakiautomaati (DPD, Smartpost vรตi Omniva).
- Kontakt: Kidsbloom.ee
- Telefon: +3725023830
- Avalduse fail lae alla siit vรตi kรผsi: info@kidsbloom.ee. Kui kliendil ei ole vรตimalik avaldust printida, vรตib selle kรคsitsi kirjutada ning pakki lisada.
Klient on kohustatud taganemisรตiguse kasutamisel tagastama kauba mรผรผjale 14 pรคeva jooksul arvates kauba kรคtte saamisest. Klient vรตib kasutada lepingust taganemise รตigust, kui kaup on kasutamata (kauba sobivust vรตib proovida ja tutvumise eesmรคrgil kasutada) ja rikkumata.
Tagastatav toode peab olema uuevรครคrne ja kรตik osad originaalpakendites. Soovitame kliendil kรตik kaubad, mida ta soovib tagastada, kohale toimetada รผhe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis. Vastavalt vรตlaรตigusseadusele ei kehti taganemisรตigus kaupadele, mida oma olemuse tรตttu ei saa tagastada (nt pakendist vรคlja vรตetud aluspesu, ujumis- ja pรคevitusriided, sukad-sokid).
Tagastus aktsepteeritakse ainult koos tรคidetud taganemisavaldusega. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab mรผรผja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripรคeva jooksul taganemisavalduse jรตudmisest mรผรผjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud vรตi kahjustanud tahtlikult vรตi hooletuse tรตttu, on mรผรผjal รตigus keelduda kauba tagasi vรตtmisest vรตi nรตuda tekitatud kahju hรผvitamist.
